*Petițiile se pot depune la registratura instituției, în cadrul programului normal de lucru, respectiv : luni-joi în intervalul orar 8,00-16,30 și vineri în intervalul orar 8,00-14,00. Deasemenea acestea mai pot fi depuse la sediul instituției în cutia poștală, aflată la etajul 1 sau transmise electronic la adresa de mail itmalba@itmalba.ro, prin fax la numărul 0258/811439 sau prin poștă la adresa instituției Alba Iulia, str.Frederic Mistral , nr.7, cod poștal 510110, județul Alba.
În zilele de marți în intervalul orar 16,30-18,30, respectiv vineri intervalul orar 14,00-16,30 se oferă îndrumare spre serviciile de specialitate, respectiv spre instituțiile abilitate prin serviciul de permanență asigurat la sediul instituției.
**Începând cu data de 10.06.2019, programul de lucru cu publicul (persoane fizice) va reintra în normal, încercând ca până la acea dată să se rezolve deficiențele tehnice apărute în intervalul 24.05.2019-09.06.2019.
Vă comunicăm că în cursul zilei de astăzi 18.05.2022, din motive tehnice, va fi necesară întreruperea funcționării portalului Inspecției Muncii de depunere...
In atenția angajatorilor care desfășoară pe teritoriul României activități în sectorul agricol și în industria alimentară potrivit Codurilor CAEN prevăzute...
În data de 26.04.2022, ora 10:00, Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba a organizat o sesiune de informare, în domeniul securității și sănătații în muncă,...
Declarația pe propria răspundere pentru respectarea procedurii de incadrare in munca a cetatenilor ucrainieni care provin din zona de conflict armat din Ucraina...