2.8.Structura functionala a ITM


Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba îşi desfăşoară activitatea într-o clădire cu trei etaje situată în centrul vechi al municipiului Alba Iulia.

Din punct de vedere functional, fiecare etaj corespunde unui anumit tip de activitate.

ETAJUL I
Aici îşi desfăşoară activitatea compartimentul “Administrare, monitorizare relaţii de muncă, zilieri şi contracte colective de muncă”, relaţiile cu publicul ale acestui compartiment fiind structurate pe ghişee de lucru cu publicul şi birouri:

  • Ghişeul nr.1 Eliberare registre zilieri;
  • Ghişeul nr.2 Preluare registru electronic al salariaţilor şi eliberare parole pentru aplicaţia Revisal;
  • Ghişeul nr.3 Preluare registru electronic al salariaţilor şi eliberare parole pentru aplicaţia Revisal;
  • Ghişeul nr.4 Eliberare carnete de muncă pentru salariaţii care au încetat raportul de muncă din sector privat
  • Ghişeul “Caserie”;

La acest etaj mai funcţionează

  • Biroul Programe de Inspecţie şi Sistem Informaţional;
  • Consultanţă şi asistenţă de specialitate în probleme de muncă;
  • Biroul Contabilitate;

Persoana de contact în domeniul relaţiilor de muncă: jr. Mândroc Elisabeta

ETAJUL II

Aici îşi desfăşoară activitatea compartimentele de control şi autorizări ale ITM astfel:

  • Serviciul Control Relaţii de Muncă;
  • Serviciul Control Securitate şi Sănătate în Muncă;
  • Birou de Expertiză-Autorizări privind securitatea muncii;
  • Birou juridic şi Contencios Administrativ.

Persoane de contact în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă: ing.Suciu Vasile

ETAJUL III

Aici îşi desfăşoară activitatea conducerea ITM Alba precum şi alte compartimentele administrative, astfel:

  • Birou inspector sef;
  • Birou inspector sef adjunct – relaţii de muncă;
  • Birou inspector sef adjunct – securitatea muncii;
  • Birou Contabil Sef;
  • Birou “Resurse Umane;
  • Secretariat ITM Alba;
  • Ghişeul “REGISTRATURA”

Persoana de contact: secretar Buzgure Elena

Noutati ITM

Materiale informatice cu privire la combaterea COVID19

Materialele informative furnizate de Inspecția Muncii pot fi descărcate de pe link-ul de mai jos: Materiale informatice cu privire la combaterea COVID19

 

Anunț pentru unitățile care lucrează cu zilieri

Vă rugăm să descărcați și citiți comunicatul de mai jos: Anunț pentru unitățile care lucrează cu zilieri

 

Hotarârea nr. 15 din 29.03.2020

Hotarârea nr. 15 din 29.03.2020 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență privind dispunerea de noi masuri in vederea prevenirii extinderii infecțiilor...

 

Informare privind prevenirea infectiei cu noul Coronavirus

INFORMARE privind prevenirea infecţiei cu noul Coronavirus (SARS-CoV-2) la locurile de muncă

 

Anunt Comisia de abilitate 30.03.2020

   Nr.inreg.4/30.03.2020.   ANUNŢ   Având în vedere situația actuală, şedinţa Comisiei de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie...

 

Anunt 27.03.2020

Ordinul nr.271 din 25.03.2020 Ministerul Muncii si Protectiei Sociale Ordonanta Militara nr.3 din 24.03.2020 privind masuri de prevenire COVID 19 Comunicat suspendare...

 

Anunt.Recomandari angajatori-Inspectia Muncii

Informații destinate angajatorilor în contextul efectelor generate pe piața muncii de răspândirea virusului COVID-19