2.8.Structura functionala a ITM


Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba îşi desfăşoară activitatea într-o clădire cu trei etaje situată în centrul vechi al municipiului Alba Iulia.

Din punct de vedere functional, fiecare etaj corespunde unui anumit tip de activitate.

ETAJUL I
Aici îşi desfăşoară activitatea compartimentul “Administrare, monitorizare relaţii de muncă, zilieri şi contracte colective de muncă”, relaţiile cu publicul ale acestui compartiment fiind structurate pe ghişee de lucru cu publicul şi birouri:

  • Ghişeul nr.1 Eliberare registre zilieri;
  • Ghişeul nr.2 Preluare registru electronic al salariaţilor şi eliberare parole pentru aplicaţia Revisal;
  • Ghişeul nr.3 Preluare registru electronic al salariaţilor şi eliberare parole pentru aplicaţia Revisal;
  • Ghişeul nr.4 Eliberare carnete de muncă pentru salariaţii care au încetat raportul de muncă din sector privat
  • Ghişeul “Caserie”;

La acest etaj mai funcţionează

  • Biroul Programe de Inspecţie şi Sistem Informaţional;
  • Consultanţă şi asistenţă de specialitate în probleme de muncă;
  • Biroul Contabilitate;

Persoana de contact în domeniul relaţiilor de muncă: jr. Mândroc Elisabeta

ETAJUL II

Aici îşi desfăşoară activitatea compartimentele de control şi autorizări ale ITM astfel:

  • Serviciul Control Relaţii de Muncă;
  • Serviciul Control Securitate şi Sănătate în Muncă;
  • Birou de Expertiză-Autorizări privind securitatea muncii;
  • Birou juridic şi Contencios Administrativ.

Persoane de contact în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă: ing.Suciu Vasile

ETAJUL III

Aici îşi desfăşoară activitatea conducerea ITM Alba precum şi alte compartimentele administrative, astfel:

  • Birou inspector sef;
  • Birou inspector sef adjunct – relaţii de muncă;
  • Birou inspector sef adjunct – securitatea muncii;
  • Birou Contabil Sef;
  • Birou “Resurse Umane;
  • Secretariat ITM Alba;
  • Ghişeul “REGISTRATURA”

Persoana de contact: secretar Buzgure Elena

Noutati ITM

Invitatie de participare: “Achizitie servicii de paza si protectie bunuri si persoane” 16.04.2019

Achiziție servicii de pază și protecție bunuri și persoane. Invitație de participare: “Achiziție servicii de pază și protecție bunuri și persoane” Data...

 

Campanie de informare privind ucenicia, efectuarea stagiului pentru absolvenții de învățământ superior și internshipul

Campanie de informare și conștientizare cu privire la respectarea legislației specifice privind ucenicia la locul de muncă, efectuarea stagiului pentru absolvenții...

 

Anunt comisie de abilitare 13.03.2019

ANUNŢ 13.03.2019           În data de 01.04.2019, ora 11.00, la sediul ITM Alba, din Alba-Iulia, str. Frederik Mistral, nr. 7, jud. Alba, va avea loc...

 

Anunt important Câmpeni

ANUNT IMPORTANT Întrucât din motive obiective, temporar, nu se poate desfășura activitate la punctul teritorial de lucru Câmpeni, rugăm angajatorii care nu...

 

O.U.G.nr.114/2018 privind instituirea unor masuri in domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor acte normative

CONSTRUCTII – OUG NR.114/2018 privind instituirea unor masuri in domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor...

 

Inspectia Muncii – Precizari referitoare la noutatile legislative privind salariul minim brut pe tara garantat in plata si legea zilierilor

Comunicat de presă Inspecția Muncii – Precizări referitoare la noutățile legislative privind salariul minim brut pe ţară garantat în plată și legea...

 

Modificarea Legii nr.52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri cu 01.01.2019

Modificarea Legii nr.52/2011 privind exercitarea unor activități  cu caracter ocazional desfășurate de zilieri  cu 01.01.2019 Inspectoratul Teritorial de Muncă...