Contact


INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ ALBA

Alba Iulia, Frederik Mistral nr.7, Jud.Alba, cod postal 510110

 

Telefoane:

0258/810605 , 0258/810230– d-na Mândroc Elisabeta (Contracte Colective, Zilieri, REVISAL)

0258/818632 – dl. Suciu Vasile (Protecția Muncii. Accidente de Muncă)

0258/818592 – d-nul Puiu Horațiu (Control Relații de Muncă)

0258/818591 – d-na Elena Buzgure (Secretariat)

FAX
0258/811439 (atenție, faxul raspunde automat)

e-mail
itmalba@itmalba.ro
informare@itmalba.ro

COD FISCAL12308838
CONT IBANRO24TREZ0025032XXX004410, Trezoreria municipiului Alba Iulia

Email: itmalba@itmalba.ro

Noutati ITM

Campanie nationala in luna iunie 2019

În luna iunie 2019, la nivelul ITM Alba se va derula „Campania națională pentru desfășurarea acțiunilor de control în domeniul relațiilor de muncă și...

 

Anunt comisie 04.06.2019

Nr.inreg.6/04.06.2019. În data de 28.06.2019, ora 10.00, la sediul ITM Alba, din Alba-Iulia, str. Frederik Mistral, nr. 7, jud. Alba, va avea loc şedinţa Comisiei...

 

ATENȚIE!!! Revisal v6.0.7 disponibil !

ITM Alba vă aduce la cunoștință apariția versiuni revizuite 6.0.7. a aplicației Revisal. Aplicația, ghidul de instalare, răspunsurile la întrebări se regăsesc...

 

ATENTIE ! Modificare Revisal!

În vederea publicarii unei noi versiuni a aplicației Revisal, și anume: 6.0.7, în data de 01.06.2019, care va cuprinde actualizări ale codului COR precum și...

 

Comunicat

Inspectoratul Teritorial de Munca Alba va invita in data de 21.05.2019, ora 10,00 in Sala Senatului din cadrul Universitatii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia,...

 

Anunt important referitor la aplicatia REVISAL

Începând cu data de 20 mai 2019, transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip...

 

Anunt campanie “Informare acasa.Siguranta in lume” privind protectia cetatenilor romani care lucreaza in strainatate

În data de 8 mai 2019, ora 10,00 la Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia, Ministerul pentru Românii de Pretutindeni organizează  conferința...