Nr.inreg.6771/RU/18.07.2016
ANUNȚ
Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba anunţă organizarea concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, de arhivar – 1 post în cadrul serviciului economic, resurse umane, informatică.
Pentru a ocupa un post vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin HG nr.286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt:
- Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
- Vechime minim 6 luni
- Atestat de specialitate conform legislației în vigoare
Concursul se organizează la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba situat în Alba Iulia, Str. Frederik Mistral, nr.7, Jud. Alba, potrivit calendarului următor:
- Data de 03.08.2016, ora 16,30: data limită pentru depunerea dosarelor;
- în data de 16.08.2016, ora 9.30 – proba scrisă;
- și în data de 19.08.2016, ora 12.00 - interviul.
Conform art.6 al Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
- a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- g) curriculum vitae;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute mai sus vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Bibliografie:
- Legea Arhivelor Naționale nr.16/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Instrucțiuni privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naționale prin Ordinul de zi nr.217 din 23 mai 1996;
- G. nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.108/1999 privind înființarea și organizarea Inspecției Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
- G. nr.1377/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Muncii, precum și stabilirea unor măsuri cu caracter organizatoric, cu modificările și completările ulterioare.
Condițiile de participare la concurs și bibliografia se afișează și la sediul și pe site-ul Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba www.itmalba.ro
Informaţii suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba, sau la telefoanele: 0258/818591, 0258/818592 – compartiment resurse umane.
INSPECTOR ŞEF,
Jr. FIŢ DOREL AUREL