Inspectoratul Teritorial de Munca Alba

Articole și noutăți

Examen promovare 23.12.2013

Nr.17602/22.11.2013


ANUNŢ


 

Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Frederik Mistral, nr.7, Jud. Alba, anunţă desfăşurarea examenului de promovare în grad profesional al funcţionarilor publici din cadrul ITM Alba.

În conformitate cu prevederile HG nr.611/2008, s-a stabilit că data de desfăşurare a examenului va fi 23.12.2013, iar probele de desfăşurare a examenului vor avea loc la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba situat în Alba Iulia, str. Frederik Mistral, nr.7 şi se vor desfăşura astfel:
- proba scrisă va avea loc în data de 23.12.2013 la ora 9,00;

Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;

b) să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani;

c) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.

Dosarul de înscriere la examen va conţine în mod obligatoriu următoarele acte:
1.copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţă eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;

2.copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;

3.formularul tip de înscriere la examen.

Dosarele de înscriere se depun la compartimentul resurse umane din cadrul ITM Alba în termen de 20 zile de la data afişării anunţului privind desfăşurarea examenului de promovare în grad profesional sau cu cel putin 10 zile inainte de data desfasurarii examenului.

Bibliografia stabilită de către inspectorul şef al Inspectoratului Teritorial de Muncă Alba, pe baza propunerilor primite de la şefii de serviciu şi de la inspectorii sefi adjuncţi este:

 

B I B L I O G R A F I E


1.Legea nr.188/1999 - privind statutul funcţionarilor publici – republicată – cu modificările şi completările ulterioare
2.Legea nr.108/1999 – pentru înfiinţarea şi organizarea Inspecţiei Muncii – republicată
3.Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare
4.Legea nr.7/2004 - privind Codul de conduită a funcţionarilor public - republicată
5.H.G nr.10/2013- privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familieii Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice – cu modificările şi completările ulterioare
6.H.G nr.611/2008- pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici,cu modificările şi completările ulterioare
7.H.G nr.1344/2007 - privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor de disciplină,cu modificările şi completările ulterioare
8.HG 1377/2010 - privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Muncii, precum şi pentru stabilirea unor măsuri cu caracter organizatoric
9.Legea nr.319/2006 – a securităţii şi sănătăţii în muncă
10. HG nr. 1425/2006 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006;
11. Legea nr. 544/2001 - privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările si completările ulterioare;
12. Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 - privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificările si completările ulterioare.

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la compartimentul resurse umane din cadrul ITM Alba, sau la telefon: 0258/818591, 0258/818592.

 

INSPECTOR ŞEF,
Jr. FIT DOREL

 

Alba Iulia,
22.11.2013

 
Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii---
Sunt de acord